به گفته فرماندار شفت، هفته آینده مسؤولان بیمه در امامزاده ابراهیم شفت حضور خواهند یافت و به برخی از آسیب دیدگان منطقه نیز در همان محل حادثه چک خسارت پرداخت می‌کنند‌.

تکتم نیوز/مهدی نقدی فرماندار شفت عصر امروز در دومین نشست استانی ستاد مدیریت بحران حریق امامزاده ابراهیم شفت در سالن میرزای شفتی این شهرستان با بیان اینکه شفت جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است، اظهار کرد: از مسوولان برنامه و بودجه خواسته ام تا شاخص‌های کمتر توسعه‌یافتگی شفت را به ما کتبا اعلام کنند تا تلاش‌های ما در جهت رفع آن‌ها باشد.
وی به برخی از اقدامات ارزشمند توسعه محور در شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: در این شهرستان مرکز پلاسمای خون، تعریض و بهسازی راه شفت احمدسرگوراب، احداث پل در بداب و مجتمع آب بداب در دست احداث بوده و نیازمند تأمین اعتبار برای تکمیل هستند.
فرماندار شهرستان شفت با اشاره به حضور تمام دستگاه‌های اجرایی در امام‌زاده ابراهیم گفت: مردم به حضور دستگاه‌های اجرایی در امام‌زاده ابراهیم اعتماد کرده‌اند.
نقدی از خبر خوش بیمه‌ای برای حادثه دیدگان امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و تصریح کرد: هفته آینده مسؤولان بیمه در امامزاده ابراهیم شفت حضور خواهند یافت و به برخی از آسیب دیدگان منطقه نیز در همان محل حادثه چک خسارت پرداخت می‌کنند‌.