مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از اتمام عملیات اجرایی و آماده برقدار شدن پست فوق توزیع برق شهرستان سنگر خبر داد.

به گزارش تکتم نیوز،محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه پست فوق توزیع برق شهرستان سنگر از پروژه‌های حیاتی و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری است، گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های مختلف و همکاری بسیار خوب مقامات و مسئولین محلی شهرستان سنگر، عملیات اجرایی این پروژه پایان یافت و این پست آماده در مدار قرار گرفتن است.

دشت بزرگ در خصوص اهداف پروژه گفت: سرویس‌دهی مطلوب به مشترکان و رفع مشکل افت ولتاژ و تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع بخش سنگر، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه از جمله اهداف این پروژه می باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در مورد مشخصات فنی پروژه گفت: پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت ۱۵ مگاولت آمپر سنگر، شامل یک فیدر ورودی و ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت می باشد. با بهره‌برداری از این پست، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهرستان سنگر خواهیم بود.

دشت‌ بزرگ با اشاره به سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: احداث این پست برای ۹ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.