استاندار گیلان بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی و ورودی گیلان روان است، گفت: با توجه به افتتاح آزادراه منجیل_رودبار اکنون شاهد ترافیک روان و پرحجم در محور قزوین_رشت هستیم و خوشبختانه تاکنون بر اساس پایش انجام شده، گره ترافیکی در مبادی ورودی استان وجود ندارد.

به گزارش تکتم نیوز، دکتر اسدلله عباسی عصر امروز(سه شنبه) و در آخرین روز از سال ۱۴۰۲ با حضور در پلیس راه گیلان، از مرکز پایش تصویری پلیس راه استان بازدید کرد.

اسدلله عباسی استاندار گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی و ورودی گیلان روان است، اظهار کرد: با توجه به افتتاح آزادراه منجیل_رودبار اکنون شاهد ترافیک روان و پرحجم در محور قزوین_رشت هستیم و خوشبختانه تاکنون بر اساس پایش انجام شده، گره ترافیکی در مبادی ورودی استان وجود ندارد.

وی با اشاره به ورود بیش از ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان در چند روز گذشته بیان کرد: اوج بار ورودی خودروها با پلاک غیر بومی به گیلان مربوط به ۲۴ ساعت گذشته بوده است و این روند امروز شدت بیشتری گرفته است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رعایت نکات راهنمایی رانندگی توسط مسافران افزود: به دلیل بارش باران جاده‌های گیلان لغزنده هستند از این رو از همه مسافران و رانندگان درخواست دارم تا با حفظ نکات ایمنی به سلامتی خود و خانواده‌هایشان کمک کنند.

عباسی گیلان را مقصد گردشگری بسیاری از مسافران دانست و گفت: با توجه به تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان از تمامی مسافران درخواست دارم حرمت این ماه به ویژه در روز ۱۳ فروردین و شهادت مولای متقیان حضرت امیر المومنین(ع) را نگه دارند زیرا مردم گیلان به مانند دیگر نقاط کشور مردمانی متدین هستند.