محمد تقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با ارسال پیامی از زحمات و فعالیت های همکاران توزیع برق استان و اکیپ های اعزامی شرکت های توزیع برق استان های همجوار تقدیر و تشکر کرد.

تکتم نیوز/🔸وی خاطرنشان کرد:در پی بارش برف سنگین در برخی نقاط استان و قطعی برق، طی هماهنگی بعمل آمده از جانب شرکت توانیر از سوی استان های همجوار اکیپ های عملیاتی به استان گیلان اعزام شدند و در کنار فعالیت های اکیپ های توزیع برق گیلان مشکل قطعی برق در سریع ترین زمان ممکن مرتفع و شبکه توزیع برق در کل استان به حالت پایدار درآمد.

🔹مهدیزاده ضمن قدردانی از نیروهای فنی و عملیاتی توزیع برق گیلان و همکاران اعزامی به استان گیلان که با وجود مخاطرات موجود و سرمای هوا با همه توان برای برقدار کردن شبکه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، تصریح کرد: با مجاهدت مثال زدنی سیمبانان خوشبختانه توانستیم نعمت روشنایی را به منازل هم استانی های گرامی بازگردانیم.

🔸مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان گفت:جادارد از تلاش‌های گسترده استانداری گیلان، فرمانداری های ذی ربط و سایر دستگاه های اجرایی استان که به یاری صنعت برق گیلان شتافتند نیز قدردانی نمایم.