سازمان تامین اجتماعی۳ دستگاه خودروی آمبولانس جدید و پیشرفته که برای توسعه و تقویت ناوگان حمل‌ونقل بیمار و اورژانس مراکز درمانی استانها تهیه و تجهیز شده است، به مدیریت درمان استان گیلان تحویل نمود.

به گزارش تکتم نیوز، با پیگیریهای صورت گرفته توسط دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان و ربیعی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، از تعداد۴۶ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته که سازمان تامین اجتماعی برای مراکز درمانی ملکی خود در سطح کشور در نظر گرفته است تعداد ۳ دستگاه خودرو آمبولانس به مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، به جهت خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز تحویل گردید.

دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان استان گیلان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر موسوی مدیرعامل سازمان گفت: در راستای بهبود و توسعه خدمات درمانی، ناوگان امدادی نیازمند ارتقاء بوده که توسط این آمبولانس ها تا حدودی این موضوع برطرف خواهد شد.

دکتر ابراهیمی بیان کرد: در استان گیلان، به دلیل اهمیت خدمات پزشکی و نیاز به رسیدگی سریع در شرایط اورژانس، تلاش برای افزایش خدمات درمانی انجام گرفته و نیز در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد: این آمبولانس ها از نوع تویاتا مدل هایس تیپ A بوده که از تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا برخودار می باشد.