رئیس پلیس راه گیلان از ورود ۷۴ هزار خودرو در ۲۴ سالت گذشته در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی پایان هفته اکنون ترافیک در محور منجیل ـ رودبار بسیار سنگین و پرحجم است.

تکتم نیوز/سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان با اشاره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای ورودی گیلان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پایان هفته به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اکنون ترافیک در محور منجیل ـ رودبار بسیار سنگین و پرحجم است.

وی از ورود ۷۴ هزار خودرو در ۲۴ سالت گذشته در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده در ۲۴ ساعت گذشته شاهد ورود قابل توجه خودروها با پلاک غیربومی به استان بودیم که این آمار قطعا در ساعت آینده با افزایش مواجه می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با تأکید بر حضور نیروهای پلیس راه در تمامی محورهای ورودی استان بیان کرد: علیرغم ورود ۷۴ هزار خودرو به گیلان، ترافیک در دیگر محورهای استان بسیار روان بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

صفاری با درخواست از مسافران در خصوص رعایت نکات ایمنی و راهنمایی رانندگی افزود: از تمامی مسافران درخواست دارم تمامی نکات ایمنی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

  • منبع خبر : فارس نیوز