چهل و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر ، امسال نیز شاهد اکران همزمان در دو سینمای شهر رشت است .

به گزارش تکتم نیوز ، جلسه هماهنگی برگزاری همزمان چهل و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر در استان ، روز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان نهادها و سازمان های مشارکت کننده ، مدیران دو سینمای رشت و به ریاست مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد .

امیرحسین طاهری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه بیان داشت : جشنواره چهل و دوم در گیلان ، در سینماهای ۲۲ بهمن و سپیدرود رشت از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود .

وی ابراز امیدواری نمود که با هم افزایی سازمان ها و نهادهای مشارکت کننده ، شاهد حضور پرشور علاقمندان به حوزه فیلم باشیم .

طاهری جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر را فرصتی دانست که علاقمندان به هنر هفتم ، به تماشای تازه ترین تولیدات این بخش می نشینند و گیلان ، امسال هم میزبانی برگزاری همزمان این رویداد را دارد .

فاطمه فروتن سرپرست معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه گزارشی از هماهنگی های انجام شده برای همزمانی برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر در استان بیان داشت .

مدیران سینماهای ۲۲ بهمن و سپیدرود رشت نیز در این جلسه دیدگاه های خود برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد را اظهار داشتند .

سامانه‌های فروش بلیت سینماهای مردمی چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر ، از ساعت ۱۰ صبح امروز آماده ارائه خدمات به مخاطبان این رویداد هستند .

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره چهل‌ و دوم فیلم فجر ، امسال چهار سامانه آی‌ تیک (iticket.ir) ، ایران‌ تیک (irantic.com) ، سینما تیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh7.ir) ، عرضه بلیت‌های جشنواره را بر عهده خواهند داشت و از همین امروز می‌توانید با مراجعه به این سکوها ، اقدام به خرید اینترنتی بلیت کنید .

چهل‌ و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود .