فرماندار رشت با بیان اینکه انتخابات شهرستان رشت تمام الکترونیک است، گفت: ۵۹۰ شعبه اخذ رأی برای شهرستان رشت پیش بینی شده که ۲۹۷ شعبه شهری و ۲۹۳ شعبه روستایی است.

تکتم نیوز/کیا عاشوری فرماندار شهرستان رشت امروز در همایش شکوه انتخابات «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در تالار مرکزی رشت با باین اینکه انقلاب اسلامی باعث شکوه و عظمت ملت ایران شد و به عنوان معجزه قرن نام گرفت، اظهار کرد: وقتی جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شد امام راحل با راهبردی که داشتند توازن قدرت را در دست گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب از اضلاع مهم قدرت در نظام بین‌المللی در ابعاد مختلف است، افزود: انقلابی که علی‌رغم اوج محاصره در طول این ۴۵ سال مانند درخت تناوری شده که در زمینه‌های مختلف شاهد رشد روزافزون نسبت به گذشته هستیم و این پیشرفت ادامه دارد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به آمادگی برگزاری انتخابات بیان کرد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار راهبرد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات باشکوه بوده که سرلوحه ستاد انتخابات در فرآیند برگزاری است.

عاشوری با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مردم تعیین کننده سرنوشت خودشان هستند، گفت: از انتخاب عضو شورای شهر و روستا تا عالی‌ترین مقام اجرایی کشور توسط مردم و از طریق انتخابات انتخاب می‌شوند و به امیدخدا همه با مشارکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور، استان و شهرستان خلق کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات شهرستان رشت تمام الکترونیک است، تصریح کرد: ۵۹۰ شعبه اخذ رأی برای شهرستان رشت پیش بینی شده که ۲۹۷ شعبه شهری و ۲۹۳ شعبه روستایی است، همچنین ۱۲ هزار نفر عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان رشت ساماندهی شده‌اند که تمام تلاش‌ها بر این است که زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.