مردم ولایی گیلان امروز پس از اقامه‌ نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان با حضور گسترده در تظاهرات، جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

تکتم نیوز/مردم ولایی استان گیلان امروز پس از اقامه‌ نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان با حضور گسترده و پرشور در تظاهرات محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، خشم و نفرت خود را از جنایات پایان‌ناپذیر استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.این تظاهرات در شهر رشت نیز همزمان با سراسر استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ با حضور گسترده مردم برگزار شد و زن و کودک و پیر و جوان همه آمدند تا به دشمنان قسم‌خورده نظام بگویند که هستند پای عهدی که بسته‌اند.

در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، فضای معطر گلزار شهدای کرمان شاهد حادثه‌ای تلخ بود که در پی آن، جمعی از زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها از مسیر بهشتی گلزار شهدای کرمان به آغوش حاج قاسم و حضرت زهرا(س) پر کشیدند.

این اقدام وحشیانه و تروریستی که نشان از خباثت و جنایات پایان‌ناپذیر استکبار جهانی دارد یک‌بار دیگر مظلومیت ملت ایران، حقانیت مکتب شهید سلیمانی و حقارت و شقاوت دشمنان به ویژه رژیم خونخوار صهیونیستی را اثبات کرد.