در دیدار مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شهردار رشت ، تداوم همکاری‌ها با هدف ارتقاء فزون‌تر فرهنگی شهر رشت مورد تأکید قرار گرفت .

به گزارش تکتم نیوز، امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در دیدار با رحیم شوقی شهردار رشت با ابراز خرسندی از رویکرد فرهنگی شهردار ، آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با شهرداری برای همکاری در حوزه های مرتبط با عرصه فرهنگ و هنر را اعلام نمود .
وی رویکرد مدیریتی خود را استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه و با بهره گیری از ظرفیت افراد دارای تجربه با هدف کادر سازی عنوان نمود .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان نمود : تلاش برای جلب رضایت مردم و شهروندان که به ‌طور قطع به جلب رضایت الهی می‌انجامد ، منجر به تعالی نظام اسلامی می‌شود .

طاهری هم‌افزایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شهرداری رشت در بخش‌های فرهنگی و هنری را زمینه‌ساز رشد فرهنگی و اجتماعی شهر عنوان کرد .

رحیم شوقی شهردار رشت نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از حضور طاهری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، به برنامه های پیش بینی شده برای روز رشت اشاره و بیان نمود : از تاریخ ۶ تا ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ ، برنامه های متعددی به همین مناسبت ، تدارک دیده شده که با مشارکت این اداره کل برگزار خواهد شد .