استاندار گیلان در سالروز ولادت حضرت زینب‌کبری(س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان دکتر حشمت رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران قدردانی کرد و با اهدای شاخه‌های گل، این روز را به آنان تبریک گفت.

به گزارش تکتم نیوز؛ اسدالله عباسی عصر یکشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می کنند، صمیمانه قدردانی کرد. استاندار گیلان با اشاره به نقش و جایگاه پرستاران و قدردانی از زحمات و خدمات آنان گفت: پرستاران نقش حیاتی و بسیار مهمی در تکمیل چرخه درمان بیماران ایفا می کنند.

عباسی اظهار کرد: پرستاران با تاسی از حضرت زینب(س) با فداکاری، نور امید را در بیماران زنده نگه می دارند.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار تصریح کرد: زنده نگه داشتن نور امید در بیماران با فداکاری و ایثار پرستاران خیلی مهم است آنان با این کار در کنار خدمات صادقانه و بی ریای خود روند بهبود و بازگشت بیماران به زندگی توام با سلامتی را تسریع می کنند.
استاندار گیلان افزود: پرستاران همچون پروانه بر بالین بیماران می چرخند و این مهم و ایثار آنان در دوران کرونا به روشنی ثابت شد، آنان در همه گیری کرونا تمام تلاش شان را برای سلامتی بیماران به کار می گرفتند و پرستارانی هم در این راه به شهادت رسیدند.

نماینده عالی دولت در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت بیان کرد: نرجس خانعلی زاده نخستین شهیده پرستار کشور در همه گیری کرونا از این استان به درجه رفیع شهادت رسید که نشان از فداکاری، رشادت و سختی کار پرستاران است.

استاندار گیلان امروز با حضور در بیمارستان دکتر حشمت رشت ضمن دیدار با پرستاران و تبریک این روز، از تعدادی بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت و از درگاه خداوند بزرگ برای آنان سلامتی و عافیت مسئلت کرد.