حمید رسایی و جریان شریان، شورای وحدت، جبهه پایداری، موتلفه اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری این روزها هدف مشترک دارند؛ محمدباقر قالیباف. تمامی تشکل‌های داخلی اصولگرایان علیه قالیباف هستند و می‌خواهند ریاست مجلس بعدی را از او بگیرند.

تکتم نیوز/حمید رسایی، عضو سابق جبهه پایداری و از چهره‌های اصلی تشکل جدید اصولگرایان یعنی شریان روز گذشته با انتشار فایل ویدیویی به تندی علیه محمدباقر قالیباف تاخته است.

سابقه انتقاد رسایی به قالیباف و تنش بین قالیبافی‌ها با او ریشه‌دار‌تر از فضای این روزهای انتخابات در جریان اصولگرا است با این وجود رسایی در این فایل ویدیویی که با انتشار آن در کانال تلگرامی‌اش با عنوان «۱۴ دقیقه شنیدنی؛ هشدارهای رسایی از ظهور یک دیکتاتوری پارلمانی!» به تندی علیه قالیباف تاخته و چند بار در این ویدیو با طرح مسائل و ادعاهایی با کلیدواژه «کودتای پارلمانی» بازی کرده است. اصرار و تاکید رسایی برای استفاده از این کلیدواژه البته مسبوق به سابقه است. جدای از اینکه رسایی با رییس مجلس قبل یعنی علی لاریجانی نیز سرسازگاری نداشت و مکررا او را دیکتاتور می‌خواند، در روزهای اخیر نشریه‌ای که زیر نظر رسایی اداره می‌شود تیتر یک خود را با این اتهام علیه قالیباف منتشر کرد.

  • منبع خبر : اعتماد