مدیرکل راه‌آهن شمال۲ گفت: با تکمیل قطعات‌ رشت-کاسپین و رشت-آستارا ظرفیت بی‌نظیری را در صنعت، تجارت و گردشگری استان گیلان شاهد خواهیم بود.

به گزارش تکتم نیوز، «حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لاکانی» مشاور استاندار گیلان در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات با حضور در ایستگاه راه‌آهن رشت ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ایستگاه‌ و شرکت در مراسم معنوی محرم، با غلامحسین ولدی مدیرکل راه‌آهن شمال٢ دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار غلامحسین ولدی ابتدا به معرفی راه‌آهن پرداخت و ضمن برشمردن برخی مزایای حمل‌ونقل ریلی، وجود راه‌آهن در گیلان را ظرفیتی بسیار ارزشمند جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان توصیف کرد.‌

مدیرکل راه‌آهن شمال٢ گفت: بی‌شک تاسیس راه‌آهن در هر منطقه‌ سبب رشد و شکوفایی آن خواهد شد و در گیلان نیز انتظار می‌رود با تکمیل قطعات رشت-کاسپین و رشت-آستارا، ظرفیت بی‌نظیری را در صنعت، تجارت و گردشگری استان شاهد باشیم.

وی افزود: در مدت زمان کمی که از افتتاح راه‌آهن شمال۲ می‌گذرد استقبال خوب و چشمگیر از این مُد حمل‌ونقلی نشان می‌دهد باید همه تلاشمان را جهت خدمت‌رسانی شایسته به مردم شریف منطقه بکار گیریم که این امر نیازمند هم‌افزایی همه دستگاه‌های مسئول است.

ولدی ادامه داد: ایستگاه راه‌آهن رشت پیشخوان استان گیلان برای مسافران حوزه ریلی محسوب شده و روزانه تعداد زیادی مسافر و توریست به این ایستگاه مراجعه می‌کنند، به همین خاطر ایمن‌سازی بلوار دسترسی از بٌعد روشنایی و همچنین زیباسازی آن می‌تواند نقش بسزایی در تکریم افراد و گردشگران داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لاکانی نیز ضمن تقدیر و قدردانی از اقدامات فرهنگی صورت گرقته در ایستگاه رشت، ارتقاء جایگاه راه‌آهن گیلان را مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی همه همکاران مجموعه راه‌آهن دانست و نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده در این دیدار قول مساعدت داد.

  • نویسنده : تکتم محمودی