در سه ماهه ابتدای سال جاری فرآورده های بنزین و نفتگاز ( گازوئیل) مجاری عرضه سوخت استان گیلان مجموعاً دو هزار و 115 بار توسط واحد مهندسی فرآورده های این شرکت مورد بازبینی و کنترل کیفی قرار گرفت .

به گزارش تکتم نیوز، و به نقل از مجتبی شکوری ، مدیرمنطقه با توجه به ضرورت حفظ استانداردهای صنعتی و جلوگیری از آلودگی فرآورده های نفتی و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان و مردم مداری ، جایگاه‌های عرضه سوخت استان از لحاظ کیفی به‌صورت دوره‌ای و موردی ارزیابی می‌شوند .
مدیر منطقه گیلان با اشاره به دو هزار و ۴۲۲ بازدید انجام شده توسط واحد سرویسهای صنعتی افزود : « از این تعداد بازدید دو هزار ۱۱۵ مورد مربوط به کنترل کیفی مجاری عرضه بوده و مابقی مربوط به بازدید از واحدهای صنعتی مصرف کننده است . »
این مقام مسئول ضمن اعلام اینکه بازدید های مصرف کنندگان عمده و جزء در راستای توزیع سوخت وبر اساس الگوها ‏و سهمیه تعیین شده ، جلوگیری از انحراف فرآورده و فعال بودن واحد تولیدی از لحاظ مصرف و ‏میزان موجودی انجام می شود ،افزود : « از مجموع بازدیدهای انجام شده در سه ماهه ابتدای سال جاری ۳۰۷ مورد مربوط به تعیین سهمیه مصرف کنندگان عمده و جزء می باشد . »
وی با اشاره به اینکه این بازدیدها به طور مستمر و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی مصرف کنندگان است افزود : « بازدیدهای انجام شده در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، رشدی در حدود شش درصد داشته است . »