مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری گیلان از تشکیل شورای روابط عمومی‌های شهرستان‌های گیلان خبر داد.

به گزارش تکتم نیوز؛ حسین محمدیان عصر امروز(دوشنبه) در دیدار با اعضای شورای روابط عمومی گیلان با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای امروز روابط عمومی‌‌ها نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در طول ۴۴ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، پزشکی و عمرانی داشتند لذا اگر این مهم را برای نسل جدید تبیین کنیم بسیاری از مشکلات موجود در کشور برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در گیلان گفت: در یکسال گذشته اقدامات خوبی در حوزه روابط عمومی‌‌ها از جمله تشکیل شورای روابط عمومی در این استان انجام شد ولی برای تبیین اقدامات دولت سیزدهم در گیلان باید هماهنگی خوبی میان تمامی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.
مشاور و مدیرکل تشریفات، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان فضای رسانه‌ای استان را فضایی آرام برشمرد و افزود: با وجود آنکه برخی از مدیران با جایگاه و نقش روابط عمومی در دستگاه‌ها به خوبی آشنا نیستند ولی فضای رسانه‌ای استان با تلاش‌های صورت گرفته فضایی آرام و بدون تنش است.

محمدیان با اشاره به نقش و حضور مستمر شورای روابط عمومی گیلان در شهرستان‌ها، تصریح کرد: حضوری مستمر در شهرستان‌ها سبب می‌شود تا بتوانیم مشکلات را دقیق‌تر شناسایی و به اطلاع‌رسانی به موقع اخبار کمک کنیم.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل شورای روابط عمومی‌های شهرستان‌های سراسر گیلان بیان کرد: باز شدن فضای همکاری بیشتر و نشست های منظم در مرکز استان و شهرستان ها، بهره گیری از استعدادهای موجود در فرمانداری ها و دهیاران موفق موافقت و بر ادامه همین مسیر نقش بسیار مهمی دارد.

مدیرکل تشریفات، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان با قدردانی از تلاش‌های معاون اداره کل روابط عمومی تصریح کرد: الحمدالله با همکاری ها و همدلی ها میان روابط عمومی ها و رسانه ها فضای خوبی در استان حاکم است، همچنین همراهی رسانه های متعهد و حرفه ای شایسته تقدیر است.

معاون اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر گیلان گفت: این مراسم در روز ۳۱ خردادماه و با حضور نماینده عالی دولت در گیلان برگزار می‌شود.

محمد بینا واجارگاهی با تاکید بر بازدید مستمر از روابط عمومی‌های ادارات کل ، سازمان ها و شهرستان‌های سراسر استان گفت: در این بازدیدها سعی داریم تا نقاط ضعف و قوت روابط عمومی ها را شناسایی و به حل نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کمک کنیم.

گفتنی است، اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی استان گیلان از شتاب گرفتن فعالیت های در حوزه روابط عمومی، دمیدن خون تازه ای در هیات رییسه ، حرکت های هدفمند و رسیدن آنها به نقطه مطلوب با برنامه ریزی های انجام شده از روابط عمومی استانداری گیلان و معاون اداره کل تقدیر کردند.