کاروان کارکنان شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل این شرکت به مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام شد.

به گزارش تکتم نیوز، عسیی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص اعزام کاروان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: جمعی از کارکنان این شرکت به منظور تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و همچنین زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد جمکران عازم تهران و قم شده اند.

وی تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) و پیروی از منویات و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را موجب رستگاری و کسب توفیقات روزافزون برای کارکنان و مجموعه شرکت گاز دانست.

نیکویی شرکت گاز گیلان را پیشرو در امر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب عنوان کرد و گفت: هم اکنون کارکنان شرکت گاز در بخش اقتصادی در حال جهاد و مبارزه با استکبار جهانی می باشند و با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه می کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا این سفر موجب ارتقای سطح بینش و بصیرت کارکنان در حوزه های مختلف و به تبع زمینه ساز افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مردم و مشترکین گاز شود.