به مناسبت چهاردهمین سالروز ارتحال مرجع عالم تشیع حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی (ره) ، روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه 1402 در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان از کتاب « بهجت الفقها » با حضور مسئولین استان رونمایی شد .

به گزارش تکتم نیوز ، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان از کتاب ” بهجت الفقها ” با حضور آیت الله فلاحتی « امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان » ، اسدالله عباسی « استاندار گیلان » و رضا ثقتی « مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان » و اعضای ستاد استانی بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی (ره) شهرستان فومن رونمایی شد .

این کتاب به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با مشارکت ستاد استانی بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی (ره) شهرستان فومن گردآوری شده است .

کتاب ” بهجت الفقها ” در برگیرنده مجموعه سخنرانیهای مراسم استانی حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی (ره) است که توسط انتشارات سالیان برای اولین بار به چاپ رسیده و در دسترس علاقمندان به ایشان قرار گرفته است .

آیت الله العظمی بهجت فومنی یکی از عارفان و مراجع برجسته تقلید در عصر معاصر بودند که در سیر و سلوک در تاریخ این نظام مقدس جمهوری و اسلام کم نظیر است .