با هدف تببین سیاستهای کلی وپیشبرد امور در ارائه خدمات بهتر ، نشست مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با روسای ادارات شهرستانی برگزار شد.

به گزارش تکتم نیوز، در دیدار مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با روسای ادارات شهرستانی که معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی و مسئول پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حضور داشتند، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان بر رعایت قوانین و اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تاکید کرد و از مدیران حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.

وی ضمن استماع دغدغه‌های پرسنلی، گزارشی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده در زمینه مسائل و مشکلات مختلف کارکنان ارائه داد و گفت: تدوین راهبردهایی در حوزه منابع انسانی، شناسایی مشکلات این حوزه و در نهایت اولویت‌بندی موانع، همچنین رسیدگی به مسایل در حد توان مجموعه با در نظر گرفتن ملاحظات و مصوبات تعیین شده، از جمله این فعالیت‌هاست.

وی با اشاره به برخی کمبودها ومحدودیت ها در ادارات شهرستانی خاطر نشان کرد: باید تلاش واهدافمان به سمتی سوق یابد که با امکانات موجود بیشترین کارکرد وبهره وری در ارایه خدمات به مردم داشته باشیم.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان ضمن ارائه رهنمودها و دستورات لازم در راستای رفع چالش‌های موجود، بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها تاکید و سیاست‌ها و خط مشی کلی جهت پیشبرد امور در سال جاری را تبیین کرد.

وی از تلاش‌های ازرشمند کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان ، قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش و با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته شود.