محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خلاصه عملکرد اینشرکت در سال 1401 را ارائه داد.

به گزارش تکتم نیوز،
وی خاطر نشان کرد : باوجود تنگناهای مالی و مشکلات موجود و با تلاش شبانه روزی همکاران جریان خدمات رسانی به مردم متوقف نشد و به همت کارکنان این شرکت در سال گذشته بالغ بر ۵۶۱ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت ) و شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی مناطق شهری و روستایی با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق احداث شد.

مهدیزاده گفت : از ابتدای سال بازسازی شبکه های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است و به همین جهت در سال ۱۴۰۱ قریب به ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه های جدید با کابل خودنگهدار جایگزین آنها در مناطق شهری و روستایی شد و ۱۰۲۱۸ اصله پایه های فشار ضعیف و متوسط بتونی (تیرهای برق) در استان نصب شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود : در این مدت تعداد ۷۹۹ دستگاه ترانسفورماتوربا ظرفیت ۱۲۱۸۶۶ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد .

وی اظهار داشت : در شش ماهه اول سالجاری ۳۹۴۱۸ مشترک جدید به مجموعه مشترکین شرکت افزوده شدند .

مهدیزاده بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲ روستا مورد برق رسانی قرار گرفتند و برای ۱۱۹ خانوار از عشایر کوچ رو نیز پنل های خورشیدی قابل حمل فراهم و ارائه شد.

وی اضافه کرد : در کنار رتبه ها و مقام های برتر کسب شده، بزرگترین دستاورد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سال گذشته، پشت سر گذاشتن موفق فصل پیک تابستان و زمستان بدون اعمال خاموشی برای مردم و مشترکین استان بود.

محمد تقی مهدیزاده گفت: باتوجه اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع برق گیلان جهت انجام تعمیرات و احداث شبکه های جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین می باشد از این رو از مشترکین گرامی انتظار می رود تا با پرداخت صحیح و به موقع بهای برق مصرفی یاری رسان مجموعه شرکت توزیع برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در خاتمه تاکید کرد : اپلیکیشن برق من برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده است و این اپلیکیشن بصورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، درخواست ها و مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می کند و مشترکین می توانند با ثبت آدرس محل کار یا سکونت خود از دیگر خدمات آن بهره مند شوند .

گفتنی است این اپلیکیشن از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دانلود می باشد .

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیش از یک میلیون و ۶۰۱ هزار مشترک در سراسر استان دارد .

  • نویسنده : علی سیفی