بازرس کل استان گیلان در بازدید از انبار های واقع در سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی بندر انزلی بر مزایده، فروش و امحاء لوازم و تجهیزات پزشکی متروکه در این انبارها تاکید کرد.

به گزارش تکتم نیوز، سجاد ده ده جانی بازرس کل استان گیلان از انبارهای محل نگهداری و دپوی تجهیزات پزشکی متروکه در انبار های واقع درسازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی بند انزلی بازدید کرد.

بازرس کل استان گیلان طی نشستی با مسئولین دستگاه های ذی ربط شامل اداره کل اموال تملیکی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی بندرانزلی، گمرک، منطقه آزاد و … با اشاره به نامه رئیس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف ۳۲۰ نگله لوازم و تجهیزات پزشکی موجود در انبارهای سازمان منطقه آزاد تجاری _صنعتی بندر انزلی به ارزش ۶٫۷۷۹٫۵۴۱ یورو مربوط به کالای متروکه سال های گذشته، توضیحات مسئولین این دستگاه ها را اخذ نمود.

همچنین بعد از بحث و تبادل نظر در مورد وضعیت موجود مقرر شد به تفکیک مسئولیت هر یک از دستگاه های مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۱ کلیه کالاها را با رعایت موازین قانونی از انبار خارج و ضمن نگهداری آن در کانتینرهای مخصوص و بر اساس نظارت اداره اموال تملیکی استان نسبت به برگزاری مزایده و فروش و امحاء بخشی دیگر از کالاها که از تاریخ انقضاء آن ها گذشته اقدام کنند.

گفتنی است علی رغم پیگیری بازرسی کل استان گیلان و برگزاری چندین فقره مزایده به شرط صادرات، اقدامی در خصوص تعیین تکلیف این کالاها صورت نگرفته است.