به گزارش تکتم نیوز، هادی رحمانی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل و روز راهدار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: 

اقتصاد جمهوری اسلامی ایران از دیرباز مرهون تلاش‌های مردان و زنان شاغل در تمام صنوف بوده و یکی از صنوفی که نقش بی بدیلی را در طول این سال‌ها به خصوص از دوران جنگ تحمیلی ایفاء کرده، تلاشگران صنعت حمل و نقل در تمامی رده‌ها بوده است؛ درواقع شبکه‌های حمل و نقل با مؤلفه‌های مهمی همچون اقتصاد، امنیت و عدالت اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارند و این صنعت می‌تواند سهم بسزایی در رشد تولید ناخالص ملی در کشور داشته باشد.  

۲۶ آذر ماه یادآور ایثارگری‌های دلیرمردان عرصه حمل و نقل کشور است که با لبیک سردادن به ندای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه باشکوه بیعت با رهبری، برگ زرین دیگری به کتاب پرافتخار این کشور افزودند.  

و اول دی ماه روز راهدار بنام افرادی است که سربازان خط مقدم جاده‌ها هستند؛ کسانی که کمتر از آنها نام‌برده می‌شود ولی حضورشان غیر قابل انکار است؛ راهدارانی که در سرمای طاقت‌فرسای زمستان و گرمای سخت تابستان و دوری از کانون گرم خانواده و در شرایط خاص اقتصادی در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن ، بازنگهداشتن محورهای مواصلاتی، حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند و کار را به خانواده ترجیح می دهند.

اینجانب هفته حمل ‌و نقل، رانندگان و راهداری را به کلیه دست‌اندرکاران این عرصه به خصوص به همکاران عزیز و پرتلاشم در استان سرسبز گیلان تبریک و تهنیت گفته، دستانشان را به گرمی می فشارم و توفیق روز افزون این عزیزان را در جهت پویایی هرچه بیشتر صنعت بزرگ حمل و نقل و راهداری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند سبحان خواستارم.