سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر استفاده از توانمندی قرارگاه جوادالائمه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم،‌گفت: سپاه و بسیج زبان گویای مردم در ارائه و انتقال مشکلات هستند و بودن این دو نهاد در کنار دستگاههای اجرایی در قالب طرح قرارگاه جوادالائمه‌، موجب قوت قلب است.

ه گزارش تکتم نیوز، دکتر حمیدرضا امام پناهی در نشست با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت با بیان اینکه رشت به عنوان مرکز استان از محرومیت‌های عدیده رنج میبرد، گفت: اگر امور با برنامه ریزی و هدفمند پیش بروند‌، بزودی اثرات ملموس آن را در کاهش معضلات شاهد خواهیم بود.

وی با بیان این که شهرستان رشت در حوزه های مختلف نیازمند تلاش و همت جهادی است، افزود: بحث فاصلاب و آبرسانی مناطق روستایی از جمله موارد زیر ساختی قابل توجه است که با مشارکت دادن مردم در پیگیری و روند اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی می توان مشکلات را به حداقل رساند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه سپاه و بسیج در متن مردم قرار داشته و از دغدغه های آنان آگاه هستند، اظهار داشت: از ظرفیت این دو نهاد در قالب قرارگاه جوادالائمه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم استقبال می‌کنیم و مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی لازم برای همکاری در این زمینه را دارند.

وی بحث مدیریت محلات تحت عنوان قرارگاه جوادالائمه را که در قالب ۷ کمیته مختلف نظیر کمیته عمران و آبادانی،کمیته فرهنگی و کمیته اشتغال برنامه ریزی و ساماندهی شده است را فرصت مناسبی برای تحقق اهداف محرومیت زدایی دولت عنوان و افزود‌: باید اهداف عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق شهری و روستایی بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی پیش بروند تا از اتلاف زمان و منابع جلوگیری بعمل آید.

دکتر امام پناهی با اشاره به این که حضور و مشارکت مردم در صحنه و سپردن بخشی از امور به خود مردم از سفارشات موکد رهبری معظم انقلاب است، از حضور موثر سپاه و بسیج در مدیریت بحران کرونا در سطح شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در پایان این نشست اعضای حاضر در جلسه از نمایشگاهی که به همت پایگاه بسیج امام علی(ع) فرمانداری شهرستان رشت، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در محل فرمانداری برقرار شده است، بازدید به عمل آوردند.