رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت از یکسان سازی رویه کاری 15 بازارچه تحت تولیت سازمان میادین جهت اجرای طرح فروش ویژه شب یلدا خبر داد.

به گزارش تکتم نیوز«علیرضا حسنی» امروز با اشاره به نزدیکی مناسبت “شب یلدا” و مراجعه شهروندان به بازارچه های میوه و تره بار در سطح شهر اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیتهای موجود ضمن کنترل قیمت، عرضه میوه با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، تمهیدات لازم جهت تامین و عرضه ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان را در میادین میوه و تره بار فراهم نمائیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با اشاره به شرایط معیشتی حال حاضر و لزوم ایجاد امنیت روانی در خصوص تهیه مایحتاج غذایی، خاطر نشان کرد: این سازمان اقدام به تشکیل تیمی جهت گشت زنی و بازدید از بازارچه ها نموده است که در این ایام این تیم نظارتی به صورت ویژه در حال انجام وظیفه نظارتی خود می باشند.

وی، ایجاد کارگروهی برای کنترل و یکسان سازی قیمت ها در تمام طول سال را از اصلی ترین برنامه های سازمان میادین برشمرد و تصریح کرد: قدرت اصلی بازارچه های تحت نظارت شهرداری در موضوع یکسان سازی قیمتها میباشد و بی شک با اجرای درست این طرح شاهد بازخوردی گسترده، مثبت و مؤثر خواهیم بود.

گفتنی است، ۱۵ بازارچه عرضه میوه و تره بار، گوشت و مرغ که تحت تولیت این سازمان می باشند، نسبت به ارائه تخفیفات ویژه شب یلدا جهت رفاه شهروندان اقدام می‌کنند.