نماینده ولی فقیه در گیلان ضعف نظارت ها و مدیریت ها را از مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: وجدان کاری و جهادی کار کردن از جمله مطالبات ائمه جمعه از استاندار گیلان در نصب مسئولان است.

به گزارش تکتم نیوز، آیت الله رسول فلاحتی ۱۶آبان در چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان با تبریک مجدد به دکتر اسدالله عباسی به عنوان استاندار گیلان بیان داشت: همه باید مجاهدانه و میدانی برای مردم کار کنیم و معنای این سخن آن نیست که دولت ها در ۴۰ سال گذشته کاری نکردند و این بی انصافی است.
نماینده ولی فقیه به انجام خدمات ارزنده بسیار در کشور اشاره کرد و گفت: اگر هر جا نقدی می خواهد بیان شود باید بخش های نورانی انقلاب دیده شود و نقد در صورتی است که می توانیم جایگاه بهتری داشته باشیم و نگرانی نسبت به از دست رفتن فرصت ها است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه دولت جدید اعتقاد دارد با امکانات موجود می توان کشور را اداره کرد، تصریح کرد: مدیریت یک اصل است و گاهی مواقع ضعف مدیران میانی موجب شده فرصت ها از دست برود.
آیت الله فلاحتی، برخی ضعف نظارت ها و بعضی ضعف مدیریت ها را از مشکلات کشور خواند و بیان کرد: وجدان کاری و جهادی کار کردن ازجمله مطالبات ائمه جمعه از استاندار گیلان در نصب مدیران است.
وی بر ارائه راهکارها در بیان نقدها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در نظام دینی زندگی می کنیم، ائمه جمعه پدران معنوی جامعه محسوب میشوند و مردم انتظار ویژه ای از آنها دارند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ائمه جمعه مشکلات را می توانند بدون زیاده خواهی به استاندار انتقال دهند، اظهار کرد: ائمه جمعه بدون توقع می توانند مشکلات مردم را به مسئولان انتقال دهند.
آیت الله فلاحتی، ائمه جمعه را پشتیبان و کمک کار دلسوز برای نظام دانست و یادآور شد: اگر ائمه جمعه ضعفی در مسئولی مشاهده کردند به شخص او بگویند.
حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان نیز در گردهمایی مذکور به وجود ۳۵پایگاه امامت جمعه در استان اشاره کرد و گفت: نهاد نمازجمعه برنامه محور است و هیئت های اندیشه ورز در موضوع های مختلف جامعه کنار ائمه جمعه قرار دارند.