دکتر اسدالله عباسی ،استاندار گیلان با اشاره به اینکه به مردم شریف استان، گزارش عملکرد سه ماهه می دهم، گفت: برای شناسایی و رفع مشکلات ، به صورت میدانی گام در عرصه نهاده و به مطالعه صرف گزارش ها اکتفا نکرده ام.

به گزارش تکتم نیوز؛ دکتر اسدالله عباسی عصر (شنبه) در نشست با مجمع ایثارگران استان؛ با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام، از ارائه نظرات پیشنهادی در این جلسه قدردانی و اظهار کرد که آنها را به برنامه مدیریتی خود الحاق و در کارگروه های تخصصی در بخش های مختلف صنعت، گردشگری، امور دانش‌بنیان و … استفاده می کند.

وی با بیان اینکه با توجه به رهنمودهای فرزانه انقلاب و بیانیه گام دوم، مسیر ما برای تعالی کشور و استان روشن است؛ ادامه داد: از توطئه های دشمنان نظام اسلامی، عبور کرده ایم و وظیفه همگان اینست که مردم را به آینده کشور عزیزمان، امیدوار سازند.

استاندار گیلان با ابراز تعجب از اینکه عده ای طی هشت سال گذشته سکوت کرده بودند، یادآور شد: چون اکنون به اهداف خود نرسیده اند، زبان به انتقاد گشوده اند!

وی با تأکید بر اهمیت کادرسازی با در نظر داشتن مولفه جوانی گفت: مدیرانی جهادی، مردمی و انقلابی می خواهیم و باید این امر را با دقت انجام دهیم نه آنکه دقت را فدای سرعت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی هشت سال گذشته، نیروهایی داشته ایم که سرخورده شده یا منزوی گشته اند و در حال حاضر بانک اطلاعاتی مناسبی از منابع انسانی، تدوین کرده ایم و با استعانت از پروردگار و پشتیبانی های مردمی، خدمت به مردم را انجام می دهیم.

دکتر عباسی ایثارگری، روحیات ارزشی و بسیجی را جزو شاخصه های انتخاب مدیران و حرکت در مدار منویات رهبری معظم و سیاست های دولت مردمی را از مولفه های انتخاب مدیران برای خدمت شایسته به مردم عنوان کرد.

وی ادامه داد: در هر جایی که فرمانداری منصوب می شود، تأکیدم بر اینست که یک جوان مومن انقلابی در کنار خود داشته باشد و این، رویکرد کادرسازی است.

استاندار گیلان با تصریح اینکه به صورت میدانی در حال بررسی وضعیت استان هستم و به مطالعه صرف گزارش ها اکتفا نکرده ام، گفت: از توسعه اشتغال و افزایش تولید در راستای تحقق شعار رونق تولید و برنامه های دولت آیت الله دکتر رئیسی حمایت جدی می کنیم.

وی یادآور شد: از فعالیت های صورت گرفته، در قالب عملکرد سه ماهه به مردم شریف، گزارشی ارائه خواهم داد.

در جریان این نشست شماری از حاضران در مجمع ایثارگران استان نیز نظرات خود را بیان داشتند.