استاندار گیلان با اشاره به پروژه های نیمه تمام در گیلان گفت: بیش از 7,500 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در گیلان نیاز است.

به گزارش تکتم نیوز؛ اسدالله عباسی در نشست هم اندیشی وزیر صمت با فعالان صنعتی و اقتصادی گیلان در سالن الغدیر استانداری با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: شهید جمهور در سفر نخست تمام مشکلات و مسائل در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تولیدی و صنعتی را مورد بررسی و واکاوی قرار داد.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های تولید و اشتغال در این استان بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۲/۵ درصد ارزش افزوده اقتصادی در حوزه تولید گیلان صورت گرفته است.

عباسی با اشاره به اینکه میزان مصرف برق صنایع گیلان در استان تأمین می‌شود، گفت: تفویض اختیار در حوزه مدیریت مصرف برق به ویژه در بهش صنایع و تولید بر عهده استان، بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در گیلان افزود: بیش از ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در گیلان نیاز است.

استاندار گیلان با بیان اینکه احیای واحدهای راکد این استان نیازمند نگاه ملی است، گفت: رویکرد دولت سیزدهم در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال راهبردی و میدانی است‌

عباسی اشاره به راه اندازی رشت _ کاسپین اضافه کرد: با تکمیل شدن کریدور شمال به جنوب ظرفیت ترانزیت کالا دوبرابر می‌شود.

به گفته وی با حضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری راه آهن رشت به کاسپین مورد بهر برداری می‌رسد.