سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ایران در برخی از حوزه‌ها همچون پهبادی و موشکی از قدرت‌های اول جهان نیز فراتر رفته است.

به گزارش تکتم نیوز،

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنج شنبه ۲۰ آبان در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه قدس و پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان در رشت به دستاورد‌های چشم گیر و کم نظیر نظامی ایران در شرایط سخت تحریمی در ۴۳سال گذشته اشاره کرد واظهار داشت: امروز ایران اسلامی با اتکاء به روحیه‌ی ایمان و خودباوری فرزندان رشیدش در عرصه‌های دفاعی و صنایع تسلیحاتی به جایگاهی رسیده که در برخی از حوزه‌ها همچون پهبادی و موشکی از قدرت‌های اول جهان نیز فراتر رفته است. 

ایران قدرت برتر در حوزه پهباد و موشکیسردار سلامی افزود: استیصال شیطان بزرگ، در ماجرای اخیر سرقت نفت ایران در دریای عمان و واکنش قاطعانه‌ی دلیرمردان سپاه مشاهده شد و دنیا بار دیگر فهمید که قدرت پوشالی شیطان بزرگ، مقابل اراده‌ی الهی مشهود در این سرزمین رو به فروپاشی ست.

وی با بیان اینکه زوال دنیای استکبار امروز به یک روال طبیعی بدل شده تصریح کرد: آمریکا سالانه ۸۰۰میلیارد دلار یعنی معادل بودجه‌ی نظامی کل کشور‌های جهان صرف امورات نظامی خود می‌کند، اما، چون در مسیر باطل در حرکت است، به اهداف مورد نظر خود در منطقه نرسیده و از این پس نیز نخواهد رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین با تشریح دستاورد‌های ارزنده‌ی نظام اسلامی در طول ۴۳سال مقاومت مقابلایران قدرت برتر در حوزه پهباد و موشکی جبهه‌ی استکبار تصریح کرد: ایستادگی ملت بزرگ ایران مقابل نقشه‌های شیطانی و همه جانبه‌ی استکبار جهانی، مصداق بارز مقاومت در یک جنگ تمام عیار است که وعده‌ی الهی را مبنی بر پیروزی حق علیه باطل، عملی ساخته و امروز قدرت ناکارآمد و پوشالی نظام سلطه را در منطقه، به نمایش گذاشته است.

سردار سرلشکر حسین سلامی افزود: زمانیکه نیروی حق با اتکاء به سلاح ایمان و شجاعت مقابل کثرت لشکریان تا بن دندان مسلح دشمن سربلند و پیروز درآید، این وعده و سنت الهی ست که در شاکله‌ی اعجاز تجلی یافته است.

ایران قدرت برتر در حوزه پهباد و موشکیوی با تشریح فراز و فرود‌های ۴۳ساله نظام اسلامی، به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای اعمال فشار در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: زمانیکه استکبار به قدرت ایمان و اراده‌ی مستحکم ملت ایران در عرصه‌ی نظامی پی برد، جنگی گسترده را در بستر یک ائتلاف بزرگ در عرصه‌ی اقتصاد، فرهنگ و دیپلماسی آغاز کرد تا با گسترش فقر و ناهنجاری، استحاله از درون را دنبال نماید و این بصیرت و زمان شناسی آحاد ملت بود که با اتحاد، نیرنگ و مکر دشمنان را بدان‌ها بازگرداند. 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با استناد به منویات و تاکیدات رهبر معظمایران قدرت برتر در حوزه پهباد و موشکی انقلاب مبنی بر گسترش کارکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی مناطق شهری و روستایی تاکید کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی متکی بر نیروی عظیم و مردمی بسیج است و پایگاه‌های مقاومت در شرایط سخت تحریمی، جولانگاه مقابله با ترفند‌های شوم دشمنان برای فشار به اقشار مستضعف به شمار می‌آیند.

سرلشکر سلامی بر ضرورت تداوم طرح مواسات و کمک همدلانه‌ی بسیج به اقشار آسیب پذیر نیز تاکید کرد و افزود: امروز هر پایگاه مقاومت، سنگری مستحکم مقابل جنگ اقتصادی شیطان بزرگ با ملت ایران است که می‌تواند نقشه‌های طراحی شده‌ی دشمنان را برای ایجاد انشقاق بین ملت و نظام اسلامی بی اثر کند. 

ایران قدرت برتر در حوزه پهباد و موشکیوی در پایان سخنان خویش بر ضرورت حفظ آمادگی روزافزون مجموع نیرو‌های سپاه و بسیج برای مقابله‌ی همه جانبه با ترفند‌های شیطان بزرگ و ایادی سرسپرده اش تاکید کرد و افزود: پیروزی قاطع ملت ایران در جنگ همه جانبه‌ی فعلی با استکبار مرهون ذکاوت، زمان شناسی، پشتکار و تلاش مجدانه برای تبدیل تهدید به فرصت است و این مهم می‌تواند الگوی کارامدی از استقلال، اقتدار و طلم ستیزی را در بستر تحقق صدور ارزش‌های انقلاب به جهانیان ارایه نماید. 

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست گزارشی از مجموعایران قدرت برتر در حوزه پهباد و موشکی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه و بسیج استان در مواقع نیاز و بروز حوادت غیر مترقبه همچون سیل، زلزله و شیوع بیماری کرونا ارایه کرد و افزود: نقش نیرو‌های بسیج در تحقق اهداف پیش بینی شده در طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر مراکز درمانی در مواقع شیوع و مقابله با بیماری کرونا، قابل توجه است.

وی افزود: نیرو‌های بسیج و سپاه استان در سال‌های اخیر مجموع ماموریت‌های محوله‌ی خویش را در تمامی عرصه‌ها با تمام وجود انجام داده و تلاش کرده اند سرباز خوب و شایسته ایی برای ولایت باشند.