شهردار رشت ضمن بازدید از بوستان ملت نسبت به تسریع در روند احداث یادمان شهدای گمنام تاکید و از افتتاح آن همزمان با یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی خبر داد.

به گزارش تکتم نیوز، سید امیر حسین علوی شهردار رشت ۱۶آبان، در راستای پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و زیرساختی سطح شهر از بوستان ملت، آبنما و پروژه احداث المان شهدای گمنام این مجموعه بازدید به عمل آورد.

شهردار رشت در این بازدید روند احداث پروژه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت را مورد بررسی قرار داد و ضمن تأکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه اظهار داشت:‌ باید اقدامات به گونه‌ای تسریع پیدا کند تا بتوانیم در ۱۱ آذر همزمان با یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی شاهد بهره‌برداری از این پروژه شاخص باشیم.

علوی همچنین در مورد آبنمای بوستان ملت نیز مواردی را برشمرد و با بیان اینکه ارتقاء سطح خدمات‌دهی به شهروندان و رفع نواقص موجود باید در اولویت مدیران مناطق قرار گیرد، افزود: از شهرداری منطقه سه که بهره‌بردار آب‌نمای بوستان ملت است انتظار می رود، تمهیدات لازم را در جهت پاکسازی و همچنین فعالیت مستمر و روزانه آب‌نما به عمل آورد.