علی فتح اللهی فرماندار رشت در تداوم برنامه بازدیدهای دوره ای خویش از واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان رشت، مشکلات مجتمع ذوب آهن فولاد خزر، را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش تکتم نیوز؛ مهندس علی فتح اللهی ۱۶ آبان از مجتمع ذوب آهن فولاد خزر بازدید و مشکلات این واحد را بررسی کرد.
مهندس علی فتح اللهی با بیان اینکه اشتغال به عنوان یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم بشمار می رود، بیان کرد: یکی از دلایل اصلی وقوع انواع ناهنجاری ها و ایجاد مسائل اجتماعی در جامعه، معضل بیکاری و عدم اشتغال افراد در جامعه است.
فرماندار رشت با بیان اینکه افزایش تولید محصول باید تنها دغدغه سرمایه گذاران و تولید کنندگان باشد، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد پروسه های وقت گیر اداری و وجود موانع ساختاری، موجب ایجاد خلل در مسیر تولید و توسعه ایجاد کند.
وی در ادامه افزود: با جدیت از طرح های توسعه ای در بخش صنعت حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و نهایت تلاش و اهتمام خود را برای این مهم بکار خواهیم گرفت.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه مشکلات این واحد صنعتی به طور دقیق واشکافی و برای آن چاره اندیشی شود، گفت: در همین راستا کارگروهی متشکل از ادارات ذیربط، جهت از میان برداشته شدن مشکلات پیش رو و تسریع در روند رو به رشد این واحد صنعتی در محل فرمانداری رشت تشکیل می شود.
گفتنی است واحد مجتمع ذوب آهن فولاد خزر با تولید شمش های های فولادی و تامین مواد اولیه شرکت های میلگردی مشغول فعالیت می باشد که در صورت حمایت از طرح توسعه و رفع موانع تولید پیش رو این کارخانه، قابلیت افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان گیلانی به صورت مستقیم خواهد داشت.