استاندار گیلان به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی ، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مقامات استانی از پروژه باقیمانده آزاد راه قزوین_ رشت بازدید کردنند.

به گزارش تکتم نیوز مهندس ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به ارائه گزارشی از روند تکمیل باقیمانده آزادراه قزوین-رشت در محدوده منجیل به رودبار پرداخت.
دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت حدود ۷۸ درصدی این پروژه گفت :تکمیل و بازگشایی آزادراه جزء اولویت هاست.
همچنین استاندار گیلان بیان کرد،: پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع موانع پیش‌رو باید توسط مدیران دستگاه‌های متولی استانی و شهرستانی مورد توجه قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر تسریع روند عملیات عمرانی،خاطر نشان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و رفع مشکل ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات باشیم.
دکتر اسدالله عباسی با قدردانی از صبوری و همراهی مردم شریف رودبار ابراز امیدواری کرد که با روند رو به رشد زیرساخت‌ها اقتصاد منطقه و استان شکوفا شود.
وی همچنین بر لزوم بازگشایی راه‌های دسترسی محلی رودبار همچون مسیر قبل از افتتاح راه اصلی تأکید کرد تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.
دکتر عباسی تصریح کرد: دستگاه‌ها در کنار یکدیگر برای تسریع توسعه عمران و آبادانی همت ویژه داشته باشند.
وی همچنین از روند احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل نیز بازدید کرد.