فرمانده انتظامی استان از کشف 202 حلقه لاستیک قاچاق در بازرسي از يك واحد صنفی در شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش تکتم نیوز
سردار “عزیزاله ملکی” با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت: باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح، قدم‌های مفید و موثری برای حمایت از تولیدات داخلی برداشت.

ماموران پلیس آگاهی لنگرود با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو تعداد زیادی لاستیک‌ قاچاق داخل یک واحد صنفی در سطح حوزه استحفاظی مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس این مغازه و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی لاستیک‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این راستا متهم ۵۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار از شهروندان خواست برای جلوگیری از سودجویی‌ افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.