در آستانه سال نو و همزمان در سراسر گیلان، نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با حضور دکتر عباسی استاندار امروز شنبه در رشت آغاز به کار کرد.

به گزارش تکتم نیوز؛ نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا جهت تنظیم بازار، عرضه با کیفیت اقلام و با قیمت مناسب در قالب ۲۱۶ غرفه از شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱به مدت ۱۰ روز در محل نمایشگاه بین المللی رشت واقع در جاده رشت تهران، همزمان با ۱۶ شهرستان دیگر استان با حضور دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان آغاز به کار کرد.

استاندار گیلان در جریان بازدید از نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در رشت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را مانند گوشت، مرغ، برنج، شکر و پوشاک از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگانی از سراسر کشور محصولات و تولیدات خود را با قیمت مناسب و تنوع بالا در غرفه های این نمایشگاه و سایر شهرستان های استان گیلان عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: فرهنگ توزیع کالا با قیمت و کیفیت مناسب باید در بازار ایجاد شود و اعتماد مردم به کالاهای تولیدی کشور اعتماد کنند، واحد های تولیدی سرمایه خود را برای تولید کالا هزینه کرده و در کشور اشتغال ایجاد کرده اند.

وی از برگزاری نمایشگاه ضیافت در ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و افزود: نحوه اجرا و عرضه کالا در این نمایشگاه بصورت مستمر مورد پایش و نظارت قرار خواهد گرفت تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز عرضه کالا در ۲۱۶ غرفه نمایشگاه بهاره رشت همزمان با ۱۶ شهرستان دیگر استان خبرداد و گفت: در ۱۱ غرفه این نمایشگاه کالاهای اساسی با نرخی کمتر از نرخ مصوب بازار عرضه می‌شوند.

تیمور پورحیدری افزود: در غرفه‌ کالاهای اساسی گوشت منجمد بین ۱۴۰ تا ۱۵۵ هزار تومان، مرغ منجمد ۴۵ هزار تومان و مرغ گرم ۶۱ هزار تومان عرضه می شود.

وی اضافه کرد: در سایر غرفه های این نمایشگاه آجیل و خشکبار و کیف و کفش، لباس و سایر مایحتاج با نرخ مناسب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه و سایر نمایشگاه‌های استان همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب برای خرید عموم باز هستند.