آیین افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود همزمان با افتتاح 78 پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی بصورت ویدیویی در سراسر کشور با حضور دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ،دکتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ،دکتر عین الهی وزیر بهداشت و دکتر موسوی ریاست سازمان تامین اجتماعی و استاندار گیلان ،نماینده ولی فقیه در گیلان ،نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در شب میلاد حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

به گزارش تکتم نیوز،

دکتر موسوی ریاست سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: امروز مفتخریم ۷۸ پروژه سازمان تامین اجتماعی در ۲۳

استان کشور در دولت مردمی به بهره برداری می رسد.

ریاست سازمان تامین اجتماعی ادامه افزود: به برکت این پروژه ها که در دورترین نقاط کشور به افتتاح می رسند حدود ۱۱۰۰ نفر مشغول به کار می شوند.دکتر موسوی در ادامه گفت : در طی این مدت در دولت مردمی افزایش چشمگیری در ارتقاء تعداد تخت های بیمارستانی در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی داشته ایم.ریاست سازمان تامین اجتماعی در پایان افزود:در دولت سیزدهم توانستیم ۸۸ هزار میلیارد از بدهی سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم.

وزیر بهداشت نیز در این مراسم از تلاش و همت مسئولین سازمان تامین اجتماعی در ستاد و مراکز استان ها جهت افتتاح پروژه های سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با افتتاح این پروژه ها مردم مناطق مختلف کشور از مزایای این پروژه ها بهره مند شوند.

دکتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:با توجه به تعداد زیاد افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم مراکز درمانی این سازمان با تجهیزات به روز به بیمه شدگان و دیگر آحاد جامعه خدمات شایسته ارائه نمایند.

همچنین با حضور یمارستان ۶۴ تخت خوابی شهید املاکی بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در کومله شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.
در ابتدای آیین افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله ،دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان گیلان ضمن تقدیر از خانواده مرحوم دکتر فاطمی برای اهدای زمین این بیمارستان به مساحت دو هکتار و همچنین خیرمقدم خدمت مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین خانواده شهید سرافراز اسلام حسین املاکی گفت: امروز خرسندیم که توانستیم طی قولی که به استاندار جهادی گیلان دکتر عباسی داده بودیم بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهید املاکی گیلان را برای ارائه خدمات درمانی به حدود سیصد هزار نفر از بیمه شدگان شرق استان به افتتاح برسانیم.دکتر ابراهیمی ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل انقلابی سازمان تامین اجتماعی کشور از پروژهای درمانی سازمان گفت: بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود در طی یک سال گذشته ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و امروز آماده بهره برداری است و ارائه خدمت به مردم منطقه است.

دکتر پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در افتتاحیه بیمارستان شهید املاکی گفت: امروز مسئولین باید در جهت ارتقا سطح رفاه و آسایش مردم گام بردارند.دکتر محمدنژاد در ادامه اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه ارزشمند بیمارستان شهید املاکی در لنگرود هستیم و امیدواریم این پروژه که با همت مسئولین تامین اجتماعی و پی گیری های شبانه روزی مدیر درمان استان دکتر ابراهیمی به نتیجه رسید در جهت رفاه و آسایش مردم منطقه سهم مهمی داشته باشد.

دکتر عباسی استاندار گیلان نیز در آیین افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود گفت:امروز با سعی و همت مسئولین سازمان تامین اجتماعی توانستیم یکی از خلاء های درمانی شرق گیلان را تا حدودی مرتفع نماییم.نماینده عالی دولت ضمن انتقاد از ارجاع بیماران بیمارستان های دولتی توسط بعضی از پزشکان به بیمارستان های خصوصی گفت:امیدوارم در آینده با تجهیز و بروزرسانی بیمارستان های دولتی استان شاهد چنین اتفاقی نباشیم.
استاندار گیلان در ادامه افزود:باید عدالت و توازن در سطح درمانی در مرکز،شرق و غرب استان برقرار شود .استاندار گیلان به حضور متخصصین پزشکی گیلان اشاره کرد و گفت:باید بیمارستان های دولتی گیلان با بروزترین تجهیزات پزشکی مجهز شوند.

در پایان استاندار گیلان گفت: خوشبختانه با تحقق وعده مدیر درمان تامین اجتماعی استان مبنی بر افتتاح بیمارستان شهید املاکی لنگرود در سال ۱۴۰۱ ،امیدواریم این بیمارستان بتواند به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی و مردم منطقه خدمات شایسته ارائه کند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت نیز با حضور در آیین افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله گفت :امروز با همت مسئولین در حوزه سلامت رتبه خود را در سطح کشور ارتقا داده ایم.
آیت الله فلاحتی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به جهت افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی گیلان گفت: از مدیران این بیمارستان انتظار داریم در کنار حفظ و ارتقاء حوزه درمانی این بیمارستان در حفظ و حراست از امکانات و تجهیزات بیمارستان کوشا باشند.
نماینده ولی فقیه در پایان گفت: امیدوارم پرسنل و پزشکان مراکز درمانی دولتی در گیلان به مسئله حجاب و عفاف توجه ویژه داشته باشند .