۱۶ استاندار گیلان در تجمع مردم ولایتمدار رشت به منظور اعلام انزجار و محکومیت اهانت به مقام ولایت و مرجعیت که در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره)به گزارش تکتم نیوز، رشت برگزار شد، شرکت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ تجمع اعتراض آمیز مردم انقلابی رشت برای محکومیت اقدام سخیفانه و توهین آمیز […]

استاندار گیلان در تجمع مردم ولایتمدار رشت به منظور اعلام انزجار و محکومیت اهانت به مقام ولایت و مرجعیت که در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره)به گزارش تکتم نیوز، رشت برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ تجمع اعتراض آمیز مردم انقلابی رشت برای محکومیت اقدام سخیفانه و توهین آمیز نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و ولایت فقیه صبح امروز (پنجشنبه) با حضور دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد..
در این مراسم که جمع کثیری از روحانیون، مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت سخنرانی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه رشت و استاندار گیلان پیش از این با صدور پیام مشترکی، اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند.