۷ به گزارش تکتم نیوز؛ جمعی از مدیران پیشکسوت عرصه مطبوعات که در خانه مطبوعات استان گیلان نیز فعالیت دارند، با علیپور رئیس هیإت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار کردند. مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن تقدیر از تلاش مدیران مسئول روزنامه های استان گفت: اینکه در شرایط سخت تهیه کاغذ و انتشار روزنامه […]

به گزارش تکتم نیوز؛ جمعی از مدیران پیشکسوت عرصه مطبوعات که در خانه مطبوعات استان گیلان نیز فعالیت دارند، با علیپور رئیس هیإت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار کردند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن تقدیر از تلاش مدیران مسئول روزنامه های استان گفت: اینکه در شرایط سخت تهیه کاغذ و انتشار روزنامه همچنان در امراشاعه فرهنگ و اطلاع رسانی اهتمام ورزیده می شود نشان از اعتقاد عمیق دست اندرکارانی همچون شما به این مقوله است که امید است این تهعدپذیری به نسل های بعد نیز انتقال یابد.

مازیار علیپور در ادامه با اشاره به اهمیت پرداخت به موقع مطالبات نشریاتی که آگهی های شرکت را منتشر می نمایند افزود: تعامل و همکاری با مجموعه نشریات کاغذی و دیجیتال استان که برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم فهیم استان تلاش می کنند مطلوب نظر است، چرا که تلاش شرکت های خدمات رسان من جمله شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، از طریق این عزیزان بهتر و ملموس تر اطلاع رسانی و در حافظه ی تاریخی استان ثبت می شود.

شایان ذکر اینکه پیش از سخنان مدیرعامل استان گیلان هریک از اعضای حاضر به شرح شیوه ی همکاری خود در طول سالیان گذشته پرداختند و برای ارتباط بهتر و بیشتر در راستای تقویت همکاری ها و ارتقاء اطلاع رسانی از عملکرد شرکت پیشنهاداتی ارائه کردند.