فیلم کوتاه « نوشیدن رویا » به کارگردانی محمود اریب و تهیه ‌کنندگی مهیار قاسمی‌پور ، برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در جشنواره بین ‌المللی فیلم " صوفیه Sofia Art Film Festival - SAFF " در صوفیه ، پایتخت بلغارستان و یکی از کهن‌ترین شهرهای اروپا شده است.

به گزارش تکتم نیوز ، فستیوال ” Sofia Art Film Festival ” جشنواره‌ای بین‌المللی و مستقل است که دارای بخش‌های رقابتی ، فیلم‌های بلند ، فیلم‌های کوتاه و مستند از سراسر جهان است.

فیلم کوتاه « نوشیدن رویا » که به نویسندگی و کارگردانی محمود اریب و تهیه ‌کنندگی « مهیار قاسمی‌پور » تهیه شده ، روایت تجربه خارق‌العاده مردی است که یک روز عادی را آغاز می‌کند ولی در ادامه با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند.

” وحید تقی‌زاده ” بازیگر و کارگردان تئاتر ، بازیگر اصلی این فیلم کوتاه است . فیلم کوتاه « نوشیدن رویا » حاصل همکاری محمود اریب و « مهیار قاسمی‌پور » به عنوان تهیه ‌کننده است.

در این مجموعه فیلم‌های کوتاه ، هشت فیلم با موضوعات تجربی و داستان‌های مربوط به تجهیزات آشپزخانه « مهیار » ساخته شده‌اند.

این فیلم کوتاه در ژانر تجربی – تخیلی تولید شده و مدت زمان آن ، ۵ دقیقه است .

پیش از این فیلم کوتاه « نوشیدن رویا » در اکتبر سال جاری برگزیده فستیوال فیلم اوستیا – ایتالیا شده بود