دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در پیامی سالروز شهادت حضرا فاطمه زهرا(س) و فرا رسیدن ایام سوگواری دهه فاطمیه را تسلیت گفت متن پیام بدین شرح است

فاطمه(س) پاره تن من و بخشی از وجودم می باشد
پیامبر اکرم(ص)
جایگاه و مقامات دختر مکرم پیامبر اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) نزد پرورگاراز آیه ی تطهیر، سوره کوثر و… به دست می آید، شخصیتی که طبق آیه تطهیر از هرگونه ناپاکی، منزه است.
از برکات و آثار وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از هزار سال میگذرد و میلیونها انسان در هر شبانه روز با استمداد از شخصیت معنوی آن بزرگوار به پیشگاه خداوند، توسل می جویند.
ایشان فرزندانی تربیت نمود که هر کدام با ایفای نقش بی نظیر خود، درس عزت و سربلندی، تقوا و عبودیت، شجاعت و کرامت، جهاد و مبارزه و ایثار وگذشت در راه خدا و اسلام را از خود به یادگار گذاشتند و برای مسلمانان اسوه و الگو شدند.
اینجانب فرا رسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت اسوه بانوان عالم حضرت فاطمه(س) را به تمامی مسلمانان جهان اسلام خصوصا همکاران مومن ولایتمدار خود تسلیت عرض مینمایم.امید است در سایه الطاف حضرت ولیعصر(عج)، و با پیروی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.