نماینده عالی دولت در استان در پیامی از آحاد مردم و دست اندرکاران سفر استانی رئیس جمهوری به گیلان قدردانی و بر لزوم تلاش مجدانه مسئولان استان برای اجرای تصمیمات سفر دولت تأکید کرد.

به گزارش تکتم نیوز متن پیام دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پانزدهمین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به گیلان بحمدالله با قدوم پرخیر و برکت آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهوری و یاران جهادی هیأت وزیران شکل گرفت و فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف در مسیر نیل به توسعه و پیشرفت استان و گره گشایی از موانع و مشکلات دیرینه این دیار را به دنبال داشت.
هر چند به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار عمومی آیت الله رئیسی با هم استانی های عزیز فراهم نگردید اما ابراز احساسات و شوق وصف‌ناپذیر گیلانیان طی حضور متواضعانه رئیس جمهوری خدوم و مردمی در برنامه ها و بازدیدهای سرزده از زیرساخت ها، مناطق، محلات و حوزه های مختلف، جلوه های زیبایی از همدلی و پیوند ناگسستنی بین مردم و دولت را متجلی ساخت.
اکنون که سفر پر میمنت سردار جبهه خدمت، آیت الله رئیسی به خطه ولایتمدار گیلان به پایان رسیده جا دارد از نماینده معزز ولی فقیه، نمایندگان شریف مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه محترم جمعه، شورای محترم تأمین، اقشار مختلف مردم و نخبگان، خانواده های معظم شهدا و همه دست اندرکارانی که به نحوی از انحاء در حوزه های اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، نظامی، انتظامی و … همکاری و مساعدت نمودند و همچنین از مجموعه عوامل صدا و سیما، رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان پرتلاش که در اطلاع رسانی شایسته نقش آفرینی داشتند، تقدیر و تشکر کنم.
اینک نوبت دست اندرکاران و مسئولین اجرایی استان است تا با تلاش مجدانه خود هر چه سریع تر وسیله جذب اعتبارات و اجرای تصمیمات سفر را فراهم و کام مردم را از دستاوردهای این سفر مبارک شیرین سازند.
به امید گیلانی آباد و سربلند

اسدالله عباسی
استاندار گیلان