آیت ا... فلاحتی،نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه شهرستان رشت به همراه هیئت همراه از تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت بازدید کردند .

به گزارش تکتم نیوز: . آیت ا… فلاحتی،نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه شهرستان رشت به همراه هیئت همراه صبح روز دوشنبه ۱۳ دی ماه از تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت بازدید کردند .
در این نشست مدیر منطقه گیلان ، کورش بالادست ، در قالب گزارشی عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان را در زمینه سوخت رسانی طی دو سال گذشته به اختصار توضیح داد و اقدامات در دست اجرای آتی را نیز به سمع ونظر نماینده ولی فقیه رساند .
نماینده ولی فقیه ضمن تسلیت بابت شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از خدمات کارکنان شرکت نفت و رانندگان نفتکشها تقدیر نمود و گفت : « هرکس یک گام برای دیگران بردارد مجاهد و رزمنده است و عمل به تکلیف و وظیفه از اهم الزامات برای هر فرد در هر جایگاه است . »
هوشیاری در برآوردخطرات احتمالی و پیش بینی حوادث قبل از بروز و در نطفه خفه کردن آن ، ایجاد امنیت و نظارت بیش از پیش بر جایگاهها و مجاری عرضه سوخت ، تفقد و دلجویی ازرانندگان نفتکش ها که سوخترسانی را در هر شرایطی به نحو مطلوب به انجام می رسانند از جمله توصیه های امام جمعه گیلان به مسئولین شرکت نفت استان بود .
دراین مراسم همچنین از یکی از مدیران عامل شرکت های حمل و نقل، ۱۰ نفر از رانندگان شرکت های حمل و نقل و سه شرکت حمل ونقل استان گیلان که عملیات سوخترسانی را در ایام سال برعهده دارند ؛ در قالب لوح ، کارت هدیه و گل تقدیر شد .
مجتبی تقی زاده ، مدیر عامل یکی از شرکت های حمل ونقل ، مهدی سبزی ، عبدا… ابراهیم زاده و محمدجواد داریان ، که از رانندگان نفتکش این مجموعه بودند باتوجه به میزان عملکرد ، کیفیت مطلوب سوخترسانی،حسن خلق و مسافت پیموده شده در یکسال گذشته به طور ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند .