فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: وزرا وعده‌های خود را را از یاد نبرند و آن‌ها را جلوی چشم‌شان گذاشته و هر روز صبح به آن نگاه کنند. آقای رئیس‌جمهور هم هر روز صبح به وعده‌هایی که داده فکر کند و آن‌ها را مرور کند و ببیند چقدر به آن نزدیک شده است.

تکتم نیوز/غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در ارزیابی رای اعتماد مجلس دوازدهم به کل کابینه مسعود پزشکیان گفت: آقای پزشکیان در صحبت‌ها و معرفی افراد، زمینه‌ای فراهم کردند که با وجود آنکه در این مجلس افراد افراطی و تندرو حضور داشتند، ترکیبی بود که نمی‌توان گفت فقط مربوط به اصلاح طلبان و یا کسانی که به ایشان رای دادند است. بعضی از افرادی که در کابینه آقای رئیس جمهور حضور دارند در زمان انتخابات رسما علیه آقای پزشکیان تبلیغ کرده و حتی رای خودشان را هم نشان دادند. این برخورد آقای پزشکیان، مجلس را تحت تاثیر قرار داد و افرادی هم که معرفی شدند برخورد خوبی از خود نشان دادند و مجلس هم روحیه همکاری و همراهی خود را نشان داد تا در نهایت بعضی از مشکلات کشور را با این روحیه‌ای که شکل گرفته حل کرد.
این فعال سیاسی افزود: گمان می‌کنم در کشور این زمینه وجود دارد و امیدوارم آقای پزشکیان این وقت و فرصت را از دست ندهد. هر اتفاقی که در کشور بیفتد و هر مسأله‌ای وجود داشته باشد، متوجه دستگاه‌های اجرایی است که ایشان انتخاب کرده و هر روز که بگذرد یک قدم از فرصت چهارساله آقای رئیس جمهور طی شده و باید به اهدافی که اعلام کرده یک قدم نزدیک شود. قبل از آن درگیر انتخاب کابینه و مسائل سیاسی رای اعتماد بود. حالا از این به بعد همه باید کمر همت ببندند و به آن حداقل وعده‌هایی که آقای پزشکیان داده که بعضی‌هایشان بسیار ساده و پیش‌پا افتاده است؛ مثل فیلترینگ، گشت‌ ارشاد، طرح نور و… عمل کنند که برای مردم نمونه عمل کردن به آن وعده‌ها است. در ادامه هم به بحث‌های اقتصادی، عدالت، مبارزه با گرانی، تورم، فساد و بحث‌های سیاست خارجی که ممکن است خیلی زمان‌بر باشد رسیدگی کنند.