در پى برگزارى انتخابات هیئت رئيسه جبهه اصلاحات ايران در جلسه عصر روز دوشنبه 15 مرداد ماه مجمع‌عمومی اين جبهه، هیئت رئیسه سال گذشته این جبهه سیاسی دوباره ابقا شدند.

تکتم نیوز/در پى برگزارى انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات ایران در جلسه عصر روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه مجمع‌عمومی این جبهه، بار دیگر آذر منصورى، محسن آرمین، طاهره نقى ئى، جواد امام و بدرالسادات مفیدى به ترتیب براى سمت‌های رئیس، نواب رئیس، سخنگو و دبیر انتخاب شدند.
در همین راستا احمد شریف عضو جبهه اصلاحات در تشریح جزئیات این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضای جبهه اصلاحات برگزار شد و همه اعضا متفق القول تصمیم گرفتند که یک سال دیگر هم به تیم فعلی که از سال پیش تا به امروز مسئولیت جبهه را بر عهده داشتند، بسپارند.
وی افزود: در همین راستا برای انتخابات هیئت رئیسه اشخاص دیگری جز افراد فعلی که مسئولیت داشتند کاندید نشدند و برای ریاست جبهه هم کسی کاندید نشد و تصمیم جمعی بر این بود همه اعضاء هیئت رئیسه برای یک سال دیگر ابقا شده و کار را پیش ببرند و خانم منصوری برای ۱ سال دیگر مسئولیت جبهه را بر عهده گرفت.
شریف تصریح کرد: در جلسه بعدی جبهه اصلاحات تکلیف هیئت رئیسه های کمیته های ۵ گانه جبهه اصلاحات اعم از کمیته امور استان‌ها، کمیته برنامه‌ریزی و راهبردها، کمیته پایش و داورى، کمیته سیاسى و کمیته رسانه است مشخص خواهد شد.

  • منبع خبر : فارس نیوز