۰ تکتم نیوز/هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در پایان پنجمین روز از مهلت نخست ۵ روزه این شورا (شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت و در برنامه تلویزیونی «زمانه» شبکه دو سیما با موضوع انتخابات حضور یافت. […]

تکتم نیوز/هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در پایان پنجمین روز از مهلت نخست ۵ روزه این شورا (شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت و در برنامه تلویزیونی «زمانه» شبکه دو سیما با موضوع انتخابات حضور یافت.
وی که در گفتگو با خبر ۱۴ سیما این روز اعلام کرده بود که بررسی صلاحیت‌ها به پایان نرسیده و از بخشی از مهلت دوم ۵ روزه نیز استفاده خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است به محض اینکه بررسی پرونده‌ها به اتمام رسید، در اسرع وقت نتایج را به وزارت کشور اعلام کنیم؛ اگر فردا شد فردا و اگر پس فردا شد، پس فردا.
طحان‌نظیف خاطرنشان ساخت: زمان دقیقی برای اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها نمی‌توان اعلام کرد، اما تاکید داریم هر وقت بررسی‌ها به نتیجه رسید و نهایی شد، اطلاع‌رسانی شود تا فرآیند‌های بعدی یعنی تبلیغات و… انجام شود.