۱۲ به گزارش تکتم نیوز، جلسه شصت و هشتم کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری در سالن جلسات برگزار شد. رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با تاکید بر لزوم تفکر شجاعانه در بودجه‌نویسی تصریح نمود: مدیران شهرداری باید نگاه بی‌پروا و بدون نگرانی […]

به گزارش تکتم نیوز، جلسه شصت و هشتم کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری در سالن جلسات برگزار شد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با تاکید بر لزوم تفکر شجاعانه در بودجه‌نویسی تصریح نمود: مدیران شهرداری باید نگاه بی‌پروا و بدون نگرانی و استرس را بودجه‌نویسی ارایه دهند. شهر رشت به جهت نگاه منقبض مدیران در حوزه بودجه خیلی آسیب دیده است. در حالی که در طی سال‌های ۹۴ تا ۹۸ میزان تحقق بودجه کمتر از ۵۰ درصد بود. از سال ۹۹ این شرایط بهبود پیدا کرد و در سال ۹۹ در حدود ۹۰ در صد بودجه و در سال ۱۴۰۰ توانستیم مازاد بر بودجه را محقق کنیم و برای سال جاری نیز پیش‌بینی می‌شود بالای ۹۰ درصد را بتوان محقق نمود. در حالی که بودجه شهرداری در حدود یک دهه زیر یک هزار میلیارد بود اما شورای ششم این بودجه را به یکباره در حدود ۷۵ درصد افزایش داد.