به گزارش تکتم نیوز، در راستای اهداف کلان سازمانی و تاکید مدیر عامل سازمان بنادر مبنی بر اهمیت دادن به مقوله مشتری مداری و همچنین استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نشست مشترکی با حضور معاون امور بندری و اقتصادی، رییس اداره امور بندری و مسئول بازاریابی اداره کل با مدیر عامل شرکت آریا بنادر ایرانیان، مدیر ناحیه و معاون عملیات و مسئول بازاریابی این شرکت برگزار گردید.
این نشست با اهدافی همچون شناسایی مشکلات و موانع موجود پیش روی تجار، بارزگانان و سایر ذینعان و همچنین تلاش برای رفع مشکلات و موانع موجود در راستای اهداف کلان سازمان و مشتری مداری و همچنین برنامه ریزی در خصوص چگونگی احصاء و تدوین گام ها و برنامه های اجرایی سند راهبردی بازاریابی اداره کل انجام پذیرفت.
Friday, 22 November , 2024